دانلود موسیقی ایرانی

دانلود موسیقی ایرانی

دانلود موسیقی ایرانی

دانلود موسیقی ایرانی

سلام خوش آمدید

کرونای انگلیسی آمد

چهارشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۹، ۰۳:۵۵ ق.ظ

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از کاهش تعداد فوتی‌های روزانه کرونا به ۹۸ نفر و شناسایی اولین فرد مبتلا به ویرس جهش یافته انگلیسی در کشور خبر داد، اما از مردم خواست وحشت نکنند، چون اوضاع تحت کنترل است.

به گزارش «تابناک»؛ سعید نمکی در ارتباط آنلاین از محل رصد خانه سلامت وزارت بهداشت افزود: قرار بود اولین مواردی که از هر نوعی از ویروس موتاسیون یافته انگلیسی است و در کشور کشف می‌شود به مردم اعلام کنیم. متاسفانه اولین مورد کووید ۱۹ موتاسیون یافته انگلیسی را در یک هموطن که از انگلیس آمده بود بعد از مدت‌ها رصد پیدا کردیم که در یکی از بیمارستان‌های خصوصی بستری بود و با بستری‌های مکرر تست کووید ۱۹ وی از نوع موتاسیون یافته تایید شد.

وی افزود: خوشبختانه حال این بیمار خوب است و چون از روز نخست آگاه و هوشیار بود و با تست پی سی آر مثبت به ایران آمده و خود را ایزوله کرده بود، کسی از اطرافیان او به این ویروس مبتلا نشده است و با غربالگری که از نزدیکان این بیمار انجام شد، هیچ موردی از این ویروس در فرد دیگری در کشور پیدا نشد.

  • تبلیغات کسب و کار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی